به داروخانه آنلاین دواپیک خوش آمدید ، سلامتی شما آرزوی ماست

مکمل لاغری

 

 

راز اشتها چیست؟
ساده ترین غذایی که هر سلول در بدن می خواهد یا می تواند استفاده کند گلوکز یا همان قند است. اما به این معنی نیست که  باید قند و گلوکز را به شکل مستقیم یا در حجم زیاد وارد بدنتان کنید. با این حال فرآیندی باعث می شود که نیمه شب مثل یک روح گرسنه از جای تان بلند شوید و با گرسنگی به سمت یخچال بروید یا وقتی از کنار یک بستنی فروشی می گذرید همانجا میخکوب شوید.

در حقیقت ماجرای اشتها تا اندازه ای در هاله ای از ابهام است.البته منظور این نیست که اشتهای انسان پدیده ای عجیب است.منظور این است که عوامل زیادی وارد بازی اشتها می شوند.

در هر ساعت از روز، اشتهای فرد به خوردن ( یا خودداری او از خوردن )، به عواملی مانند ساعت، میزان پری معده، احساسات و عواطف و میزان چربی، قند و پروتئین موجود در جریان خون وی بستگی دارد. اگر چه خبره ترین متخصصین اعصاب هنوز نتوانسته اند به طور دقیق نقطه شروع اشتها و ولع افراد برای خوردن را مشخص کنند، اما ناحیه ای در مغز شناسایی شده است که عوامل را بررسی می کند و اشتها را برمی انگیزد.
 

لاغری موضعی چیست؟
لاغری موضوعی به معنای انجام یک‌سری از فعالیت‌ها برای مقابله با چاقی موضعی می‌باشد، اما چاقی موضعی چیست؟
چاقی موضعی تعاریف بسیاری دارد که شاید ارائه این توضیحات باعث ایجاد حس سردرگمی در شما شود، از همین روی ما برای ارائه بهترین تعریف از خود شما شروع می‌کنیم! اگر سوال شما در مورد لاغری دارای موضوع یا محدودیتی باشد، برای مثال سوال شما بجای چگونه لاغر شویم این گونه بیان شود که لاغری شکم و پهلو، لاغری بالاتنه و لاغری ران پا که ما در این مقاله از آن به عنوان لاغری پایین تنه یاد می‌کنیم؛ این چاقی، چاقی موضعی نام دارد، در واقع اگر فردی تناسب اندام داشته باشد ولی قسمتی از اندام وی به واسطه برخی عوامل همچون وراثتی یا اکتسابی (مانند چاقی بعد از زایمان، چاقی و افتادگی سینه کارمندان به واسطه کار پشت میزی و چاقی پا افرادی که تحرک کافی ندارند) چاقی موضعی می‌گویند که علاوه بر ورزش‌های کلی روش‌های ورزشی موضعی هم می‌تواند در کاهش وزن و تناسب اندام این افراد موثر باشد.

در مورد لاغری موضعی باید دقت عمل بالایی را داشته باشید به این جهت که شما با استفاده از دراز نشست که یک ورزش موضعی برای لاغری شکم به حساب می‌آید اگر دقت لازم در انجام شکل درست ورزش را نداشته باشید، نه تنها بعد از مدتی شکم شما رنگ لاغری را نمی‌بیند بلکه این امکان وجود دارد که دچار کمر درد شوید. 

 

پیدا کردن بهترین روش برای لاغری شکم و پهلو مانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است، شاید اینگونه برداشت کنید که تمامی روش‌ها در لاغری شکم و پهلو بدون عیب هستند و به راحتی می‌توانیم با انتخاب یک روش بدون هیچ عوارض به هدف مورد نظر خود برسیم ولی باید به این حقیقت تلخ اعتراف کنیم که روش‌های لاغری بدون عوارض بسیار محدود هستند، حتی خود رژیم غذایی و ورزش اگر اصولی پیگیری نشوند جز صدمات جانی جبران ناپذیر سرآمد دیگری را نخواهند داشت. البته بعضی از روش‌های لاغری به گونه‌ای هستند که اگر درست و اصولی هم انجام شوند، باز هم تاثیرات منفی خود را خواهند داشت.

 

 

مورد اولی که می‌توانیم به لاغری نسبت دهیم لاغری با رژیم غذایی است، لاغری با رژیم لاغری می‌تواند شروع آسانی داشته باشد ولی امتداد آن سخت خواهد بود، در واقع فطرت انسان میل به آسانی دارد، و با توجه به سخت بودن مسیر لاغری به واسطه رعایت رژیم غذایی مناسب این روش لاغری معمولا به صورت جانبی در کنار دیگر روش‌ها استفاده می‌شود.


اما با توجه به درگیر‌های کاری علم برای لاغری به سمتی گرایش پیدا کرده که افراد بتوانند در کمترین زمان ممکن به وزن ایده‌آل خود برسند، پیکرتراشی و جراحی از مواردی است که به واسطه آن افراد می‌توانند در کمترین زمان ممکن به وزن ایده‌آل خود برسند، اما آیا واقعا این روش‌‌ها می‌تواند بدون هیچ آسیبی فرد را به هدف خود که لاغری شکم و تناسب اندام است برساند؟
در واقع پاسخ این سوال منفی است، این روش‌ها علاوه بر تاثیر منفی که بر سلامت می‌گذارند خاصیت برگشت پذیری می‌توانند داشته باشد، این به این معناست که اگر از این روش‌ها استفاده کنید علاوه بر صدمات احتمالی، بودجه خود را هم از دست خواهید داد.

لاغری شکم و پهلو از جمله لاغری‌های موضعی است که در تقابل با چاقی موضعی نیز می‌باشد، برای لاغری شکم و پهلو ورزش‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانیم به روش‌های تجاهمی و ورزش‌هایی همچون دراز نشست اشاره کنیم که انتخاب بهترین روش مرتبط با بودجه و برنامه زمانی ما نیز خواهد داشت.

 

همه چربی‌ها بد نیستند!
همه چربی‌ها بد نیستند. چربی‌های سالم یا خوب می‌توانند در کنترل وزن و همچنین کنترل خلق و خو و مبارزه با خستگی کمک کنند. چربی‌های اشباع نشده موجود در آووکادو، آجیل، دانه ها، شیر سویا، توفو و ماهی‌های چرب می‌توانند به شما کمک کنند تا سیر شوید، به عنوان مثال افزودن کمی روغن زیتون خوش طعم به یک بشقاب سبزیجات، می‌تواند یک غذای سالم و باکیفیت را به رژیم غذایی شما اضافه کند.

 

سخن پایانی
ما همیشه برای رفع گرسنگی غذا نمی‌خوریم. خیلی اوقات، وقتی دچار استرس یا اضطراب می‌شویم، به غذا روی می‌آوریم که می‌تواند هر رژیم غذایی را خراب کند و باعث چاقی شود. آیا وقتی نگران، بی‌حوصله یا تنها هستید، غذا می خورید؟ آیا در پایان یک روز پرتنش جلوی تلویزیون میان وعده می‌خورید؟ پس وقت آن رسیده است که در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنید.

اینکه چه مقدار ورزش کردن باعث لاغری می‌شود خود جای بحث دارد، اما مزایای ورزش کردن فراتر از سوزاندن کالری است. ورزش می‌تواند متابولیسم شما را افزایش دهد و این خود یک راه میانبر برای کاهش وزن شما خواهد بود. بنابراین در برنامه روزمره خود پیاده روی، دوچرخه سواری و … را قرار دهید و همچنین از قرص های مکمل لاغری استفاده نمایید.

 

چند نمونه از مکمل های لاغری خوب و مطمئن در داروخانه

 

کپسول فت برنر اونسن نوتریشن

 

کپسول کاهش وزن اسلیم مکس قائم دارو

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

    رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

    ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

    بازگشت به بخش ورود

    کد دریافتی را وارد نمایید.

    بازگشت به بخش ورود

    تغییر کلمه عبور

    تغییر کلمه عبور

    حساب کاربری من

    سفارشات

    مشاهده سفارش

    سبد خرید